سخنگوی دولت گفت: بیش‌از ۱۸ هزار ایرانی قربانی اعمال تروریستی شده‌اند؛ ما در این مسیر، رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و دانشمندها از دست داده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
پروژه بزرگراه ایلام - مهران بیش از یک دهه است که بر زمین مانده است و طبق گفته مسئولین برای اتمام این پروژه نیاز به بیش‌از ۷۰۰ میلیارد تومان است.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از 13 هزار فقره وام ازدواج و 7817 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: در ۳ ماه اخیر بیش‌از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند اهدا شده؛۷۰ هزار قطعه زمین قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال اعطا می‌شود.
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
پرفسور نادری متولد شیراز و ۷۷ ساله بود و بیش‌از سه دهه در سازمان هوا و فضای آمریکا (ناسا) فعالیت داشت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۰ کیلوگرم تریاک در سطح استان خبر داد.
امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شنبه شب در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در اردوگاه زلزله‌زدگان در شهر شانلی اورفا، گفت که شمار جان‌باختگان زلزله‌ی بامداد دوشنبه به ۲۲ هزار و ۳۲۷ نفر و شمار مصدومان به ۸۰ هزار و ۱۰۴ نفر رسید.
پس‌از ناکام ماندن فضاسازی‌ها با کلیدواژه «قطع گاز» و «زمستان سخت ایران»، جریان‌های معاند در روزهای اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت «وکالت دادن به رضا پهلوی برای‌گذار از جمهوری اسلامی» کلید زده‌اند؛ کارزاری مجازی که بیش‌از هرچیز زمینه‌ساز بروز اختلاف‌های درونی در به‌اصطلاح جریان اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی شده‌است.
رضا پهلوی درحالی در روز‌های اخیر به رویابافی پیرامون شرایط «گذار از جمهوری‌اسلامی» می‌پردازد که کارزار «من وکالت می‌دهم» بیش‌از هرچیز، از اختلاف‌های ریشه‌ای جریان‌های ضدانقلاب خارج‌نشین پرده برداشت.
توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، بیش‌از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش در زاهدان دستگیر شدند.
فرماندهی نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد که ۶۰ موشک از بیش‌از ۷۰ موشک شلیک‌شده روسیه به این کشور را سرنگون کرده است.
تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از ۶۰ سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.
تهرانی‌ها روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳۱دقیقه از وقت خود را در ترافیک شهر تلف می‌کنند. جمعیت ۹میلیون نفری پایتخت طبق آمار مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور، در مجموع روزانه ۴میلیون‌و۶۵۰هزار ساعت و سالانه بیش‌از یک‌ونیم میلیارد ساعت را در ترافیک سپری می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ